Lipunmyynti
Me olemme täällä juuri sinua varten!
MYYNTIPALVELU
Liput esityksiin voi hankkia kätevästi suoraan verkosta 24/7.
Myyntipalvelumme kautta voit varata myös puhelimitse tai sähköpostilla niin yksittäiset liput kuin ruokailut sekä ryhmien lippupaketit.
Palvelemme puhelimitse ja sähköpostilla ma-pe klo 9:00-16:00 kaikissa lippuihin ja teatterikäyntiin liittyvissä asioissa:
(02) 232 1215
info@linnateatteri.fi
LIPUNMYYNTI ENNEN ESITYKSIÄ
Lipunmyynti on avoinna pääovellamme kaksi tuntia ennen Teatteriravintolan esityksiä, jolloin voit lunastaa myös muihin esityksiimme varattuja lippuja. Tällöin suosittelemme asioimaan lippukassan ensimmäisen aukiolotunnin aikana.
Tampuurin esityksiin ja lasten esityksiin avaamme ovet poikkeuksellisesti vasta tuntia ennen esityksen alkua.
Kesäteatterissa Ruissalon Telakalla lipunmyynti aukeaa tuntia ennen esityksen alkua.
TARJOILUTILAUKSET
Ruoka- ja leivostilaukset allergiatietoineen on tehtävä ennakkoon, tarjoiluja on tilattavissa valikoituihin näytöksiin (ks. lisätiedot ravintolapalveluiden alta). Kaikki ruokailut toteutetaan ainoastaan ennakkotilauksesta ja ruokailutilaus on sitova.
Kesäteatterissa Ruissalon Telakalla tarjoiluista ja ennakkotilauksista vastaa Telakan ravintolatoiminta.
LIPUNMYYNTI
Linnateatterin lippumyymälä Lippula on oma, erillinen putiikki pääovestamme muutama askel oikealle, os. Humalistonkatu 7, Turku. Lippula palvelee ke-to-pe klo 12:00-17:00. (suljettu arkipyhäisin ja juhannusaattona).
Verkkokaupasta voit ostaa liput mobiili- tai sähköpostilippuna, toimituskulut 0 €. Verkkokauppaan tulee rekisteröityä ja luoda uusi asiakastunnus. Lippuja ei voi lunastaa muista myyntipisteistä.
MAKSUVÄLINEET
Teatterin lipunmyynnissä voi maksaa liput käteisellä, pankkikortilla tai yleisimmillä maksukorteilla. Lisäksi lipunmyynnissämme maksuvälineinä käyvät ePassi, Smartum Pay, Kulttuuriseteli, Virikeseteli, Tyky+ -setelit, Tyky Online sähköinen arvoseteli. Laskuttaessa lisäämme laskutuslisän 10 €.
Verkkokaupassa voi maksaa maksukorteilla, verkkopankkimaksulla, Mobilepaylla sekä ePassilla ja Smartum -verkkomaksulla.
ESITYKSEN PERUUNTUESSA
Esityksen peruuntuessa teatteri tiedottaa asiasta lippuja ostaneita/varanneita asiakastietojen perusteella ensisijaisesti sähköpostitse sekä nettisivuilla. Esityksen peruuntuessa liput ja tarjoilut peruuntuvat automaattisesti.
Esityksen vaihtuessa pakottavasta syystä (esim. näyttelijän sairastuessa), teatteri pyrkii järjestämään korvaavan esityksen ja tiedottamaan lippuja ostaneita/varanneita asiakastietojen perusteella ensisijaisesti sähköpostitse sekä nettisivuilla.
Mahdolliset hyvityspyynnöt lipuista tulee tehdä pääsääntöisesti kuukauden kuluessa alkuperäisestä esityspäivästä, tai erikseen ilmoitettuun päivään mennessä.