Lipunmyynti
Me olemme täällä juuri sinua varten!
lippula palvelee
Linnateatterin lipunmyynti on avoinna
tiistaista perjantaihin kello 12 – 16.
Esitysiltoina palvelemme teatterin aulatiloissa
kello 16 alkaen aina esityksen alkuun saakka.
Lippula sijaitsee osoitteessa
Humalistonkatu 7, Turku
palvelemme puhelimitse
Myyntipalvelumme kautta voit varata myös puhelimitse tai sähköpostilla niin yksittäiset liput kuin ruokailut sekä ryhmien lippupaketit.
Palvelemme puhelimitse ja sähköpostilla
ti-pe klo 10:00-16:00.
(02) 232 1215
info@linnateatteri.fi
LIPUNMYYNTI ENNEN ESITYKSIÄ
Lipunmyynti on avoinna teatterin aulassa esityspäivinä kello 16 alkaen aina esityksen alkuun saakka.
SALIKARTTA
Esityksistä riippuen katsomo voi olla numeroitu tai numeroimaton.
Encore Cabaret – alakatsomon (A,B,C) pöytien plaseeraus
tehdään erikseen jokaiseen iltaan.

Liput esityksiin voi hankkia kätevästi suoraan verkosta 24/7.
Verkkokaupasta voit ostaa liput mobiili- tai sähköpostilippuna, toimituskulut 0 €.
Verkkokaupassa voi maksaa maksukorteilla, verkkopankkimaksulla, Mobilepaylla sekä ePassilla ja Smartum -verkkomaksulla.
Verkkokauppaan tulee rekisteröityä ja luoda uusi asiakastunnus. Lippuja ei voi lunastaa muista myyntipisteistä.
kirjaudu lipunmyynti -tilillesi
Kirjaudu tässä olevasta linkistä lipunmyynti-tilillesi.
Täällä voit tarkistella esimerkiksi tarkistaa lippuvarauksesi, tilausvahvistukset sekä lahjakorttisi tilanteen.
MAKSUVÄLINEET
Teatterin lipunmyynnissä voi maksaa liput pankkikortilla tai yleisimmillä maksukorteilla. Lisäksi lipunmyynnissämme maksuvälineinä käyvät ePassi, Smartum Pay, Edenred, Kulttuuriseteli, Virikeseteli, Tyky+ -setelit, Tyky Online sähköinen arvoseteli. Emme ota vastaan käteismaksuja. Laskuttaessa lisäämme laskutuslisän 10 €.
FÖLI-LIPPU
Verkkokaupasta ostettuihin teatterilippuihin sisältyy Föli-lippu 3h ennen ja 3h jälkeen esityksen (sis. yhden vaihdon per suunta).
Saat erillisen Föli-lipun käyttöösi kirjautumalla verkkokaupan tilillesi . Föli-lippu on ladattavissa 1 vrk ennen esitysajankohtaa. Kulkuoikeutta ei voi todistaa bussissa pelkällä teatterilipulla.
ESITYKSEN PERUUNTUESSA
Esityksen peruuntuessa teatteri tiedottaa asiasta lippuja ostaneita/varanneita asiakastietojen perusteella ensisijaisesti sähköpostitse sekä nettisivuilla. Esityksen peruuntuessa liput ja tarjoilut peruuntuvat automaattisesti.
Esityksen vaihtuessa pakottavasta syystä (esim. näyttelijän sairastuessa), teatteri pyrkii järjestämään korvaavan esityksen ja tiedottamaan lippuja ostaneita/varanneita asiakastietojen perusteella ensisijaisesti sähköpostitse sekä nettisivuilla.
Mahdolliset hyvityspyynnöt lipuista tulee tehdä pääsääntöisesti kuukauden kuluessa alkuperäisestä esityspäivästä, tai erikseen ilmoitettuun päivään mennessä.
TARJOILUTILAUKSET
Tilaa valmiiksi!
Kurkista herkulliset menut, Show&Dinner -kattaukset, väliaikatarjoilut ja muut ravintolan palvelut täältä.