MYYNTIPALVELU JA LIPUNMYYNTI

Me olemme täällä juuri sinua varten!

MYYNTIPALVELU:

Myyntipalvelumme kautta voit varata niin yksittäiset liput kuin ruokailut, sekä ryhmien lippupaketit ja tapahtumajärjestelyihin liittyvät asiat. Palvelemme puhelimitse ja sähköpostilla ma-pe klo 9:00-16:00 (arkipyhäisin suljettu) kaikissa lippuihin ja teatterikäyntiin liittyvissä asioissa:

(02) 232 1215 

info@linnateatteri.fi


LIPUNMYYNTI:

Linnateatterin lippumyymälä Lippula palvelee ke-to-pe klo 11:00-14:00 (suljettu arkipyhäisin). Lippula on oma, erillinen putiikki pääovestamme muutama askel oikealle, os. Humalistonkatu 7.

Ennen esityksiä lipunmyynti on avoinna kaksi tuntia ennen esityksiämme, jolloin voit lunastaa myös muihin esityksiimme varattuja lippuja. Tampuurin esityksiin ja lasten esityksiin avaamme ovet poikkeuksellisesti vasta tuntia ennen esityksen alkua.

Lahjakortteja ja Linnateatterin lippuja voi ostaa myös verkkokaupasta sekä Lippu.fi:n myyntipisteistä (tilausmaksu alkaen 1.5 € /tilaus).


TEATTERILIPUT:

Lippuvaraukset ovat voimassa normaalisti kaksi viikkoa varauksen tekohetkestä eteenpäin. Ostettuja lippuja tai laskutusasiakkaan varmistettuja lippuja ei vaihdeta eikä lunasteta takaisin. Lipun hinta sisältää Lippu.fi:n palvelumaksun 1,50 – 3,50 € riippuen lipun hinnasta.

--

LIPPULAHJAKORTTI:

Linnateatterin lahjakortti on aina mieluinen lahja. Lippulahjakortin saat ostettua haluamallesi summalle  lipunmyynnistämme Humalistonkadulta tai tilaamalla myyntipalvelusta (laskutuslisä 10€). Laskutuksella tilatut lahjakortit toimitamme postitse, toimitusaika on noin viikko.

Linnateatterin lahjakortit ovat myynnissä Linnateatterin lipunmyynnissä sekä Lippu.fi:n verkkokaupassa. Verkkokaupasta ja Lippu.fi:n myyntipaikoista lahjakortit saa hintaan
10€, 20€, 30€, 40€, 50€ + Lippupisteen toimituskulut alkaen 1,50 € /tilaus.

Lahjakortti on voimassa vuoden ostopäivästä ja se käy maksuvälineenä Linnateatterin lippukassalla.

MAKSUVÄLINEET:

Liput voi maksaa käteisellä, pankkikortilla tai yleisimmillä maksukorteilla. Lisäksi lipunmyynnissämme maksuvälineinä käyvät Kulttuuriseteli, Virikeseteli, Tyky Kunto + -setelit, Tyky Online sähköinen arvoseteli, Eazybreak-mobiili, ePassi sekä Mind&Body –kortti. Huom. mobiilisovelluksilla ei tällä hetkellä voi maksaa verkkokaupassa tai etänä, mobiilimaksu tapahtuu aina asioinnin yhteydessä lippukassallamme tai Lippu.fi:n myyntipisteessä (Lippu.fi:n myyntipisteissä hyväksytyt maksutavat löydät myyntipistehausta). Huomioithan siis eri maksusovellusten ehdot. Laskuttaessa lisäämme laskutuslisän 10 €.

LIPPUJEN LUNASTAMINEN JA VARAAMINEN MUUALTA:

Linnateatterin lippuja voi ostaa myös Lippu.fi:n toimipisteistä tai verkkokaupasta osoitteesta www.lippu.fi. Toimipisteiden sijainnin ja hyväksytyt maksutavat voit tarkistaa myyntipistehausta. Lippu.fi perii tilausmaksun alkaen 1.5 € /tilaus. Lippu.fi-myyntipalvelu ja ostamisen neuvonta p. 0600 900 900 (2€/alk.min+mpm/pvm) ma-la 9 - 21, su 10 - 18, poikkeukset mahdollisia esimerkiksi pyhinä.

Ostettuja lippuja tai laskutusasiakkaan varmistettuja lippuja ei vaihdeta eikä lunasteta takaisin.


TARJOILUTILAUKSET:

Tarjoilutilaukset allergiatietoineen on tehtävä ennakkoon, tilaukset sulkeutuvat viimeistään 10 vrk ennen tilaisuutta. Tilauslomakkeella tai sähköpostilla lähetetty tilaus on voimassa ja sitova, kun asiakas saa tilausvahvistuksen, puhelimitse tehdyistä tilauksista tilausvahvistus lähetetään pyydettäessä. Muutokset tilaukseen (myös peruutukset) on tehtävä viimeistään 10 vrk ennen tilaisuutta; myöhemmin tehdyistä muutoksista teatteriravintolalla on oikeus periä tilaajalta muutoksesta aiheutuneet välittömät kustannukset. 


ESITYKSEN PERUUNTUESSA:

Esityksen peruuntuessa teatteri tiedottaa asiasta lippuja ostaneita/varanneita asiakastietojen perusteella ensisijaisesti sähköpostitse sekä nettisivuilla. Esityksen peruuntuessa liput ja tarjoilut peruuntuvat automaattisesti.

Esityksen vaihtuessa pakottavasta syystä (esim. näyttelijän sairastuessa), teatteri pyrkii järjestämään korvaavan esityksen ja tiedottamaan lippuja ostaneita/varanneita asiakastietojen perusteella ensisijaisesti sähköpostitse sekä nettisivuilla.

Mahdolliset hyvityspyynnöt lipuista tulee tehdä pääsääntöisesti kuukauden kuluessa alkuperäisestä esityspäivästä. Lippu.fi:n perimiä kuluja tai peruuntumisesta aiheutuvia muita kuluja ei korvata.


Kysyttävää teatterikäynnistä tai tarjoiluista?

Ei hätää.

Myynti-
palvelumme
auttaa!