Onko Sinulla lippuja peruuntuneisiin esityksiin?

Onko Sinulla lippuja peruuntuneisiin esityksiin?

TOIMI NÄIN:

Teatterikäynnin siirtäminen myöhempään ajankohtaan ja lunastettujen lippujen vaihto

Mikäli lipun lunastanut asiakkaamme haluaa siirtää teatterikäyntiään, tarjoamme mahdollisuuden vaihtaa liput joko Linnateatterin lahjakorttiin tai myöhempiin teatteriesityksiin.

Teatteriravintolaan tehdyt varaukset peruuntuvat automaattisesti esityksen peruuntuessa.

Sähköposti on paras tapa tavoittaa asiakaspalvelumme
Onko sinulla kysyttävää lippujen ja tarjoiluvarausten hyvityskäytännöistä?
Tavoitat meidät varmimmin osoitteesta info@linnateatteri.fi. Käsittelemme kaikki viestit ja olemme teihin yhteydessä lähiviikkoina. Teatteri toivoo asiakkailtaan kärsivällisyyttä lippujen vaihtoon liittyvien viesteihin vastaamisessa.

Käsittelyn nopeuttamiseksi sähköpostissa on hyvä mainita:
- lippujen tilaajan nimi ja yhteystiedot (myös postiosoite)
- esityksen nimi ja ajankohta

Teatterimme kannalta toivottavin vaihtoehto on vaihtaa liput johonkin toiseen  esitykseen tai lippulahjakorttiin. Hyvityksenä huomioidaan lipuista palkkioton hinta ilman toimitus- ym. kuluja (erittely on nähtävissä lipuissanne). Mikäli kumpikaan näistä vaihtoehdoista ei teille sovi, voimme myös palauttaa lippuhinnan osuuden tilille –  toivomme tietenkin, että mahdollisimman moni valitsee tässä tilanteessa ensisijaisesti lippuvaihdon tai lippulahjakortin, jotta me kulttuurintuottajat olisimme täällä jatkossakin tarjoamassa elämyksiä teille.